1) Je zboží označené skladem opravdu skladem?
Ano, zboží máme ve skladu pivotéky PivoŇka v Hradci Králové a je připraveno k expedici.
2) Kdy můžu očekávat doručení zásilky?
Pokud dostaneme objednávku do cca 12,00 hod., snažíme se ji odeslat ještě týž den. Kurýrní služba WeDO balíky obvykle doručuje následující den (to ovšem neplatí v předvánočním období - to kurýři nestíhají a doručení může trvat i několik dní). Pokud objednávku dostaneme později, odešleme ji následující pracovní den. V případě jakéhokoli zdržení zákazníka informujeme a upřesníme termín odeslání. O odeslání zásilky budete informováni e-mailem.
3) Nerozbije se pivo při přepravě?
Pevně věříme že ne. S bezpečným balením piva máme několikaleté zkušenosti. Na některé produkty používáme speciálně vyvinuté krabice z pětivrstvé lepenky a mřížkou uvnitř. Pokud si objednáte 20 piv, zabalíme Vám je do plastové pivní přepravky (od Pilsner Urquell, Kozla, Krušovic apod. - záloha 100,- Kč), ve které je pivo nejlépe chráněno proti rozbití. Přepravku pak můžete vrátit v místě svého bydliště.
4) Jaká je min. trvanlivost nabízených piv?
Min. trvanlivost českých piv je velmi různá. U nepasterizovaných piv je v řádech týdnů. Naopak velká většina zahraničních piv má datum spotřeby v řádech měsíců. Data min. trvanlivosti pečlivě sledujeme a nemělo by se stát, že v zaslané dárkové sadě bude pivo s trvanlivostí jen několik dní. Zvláště do dárkových sad dáváme piva s min. trvanlivostí ještě několik týdnů nebo měsíců.
5) Zasílání zboží na Slovensko
Doba doručení zásilek na Slovensko je 48 hodin od předání zásilky kurýrovi. Do Bratislavy je doba doručení 24 hod.
6) Platby přes platební bránu GoPay
Platit za zboží je možné platební kartou nebo přímo z Vašeho internetového bankovnictví.
Pokud využijete k platbě za zboží platební bránu GoPay a platba proběhne korektně, nečekáme na připsání peněz na účet a ihned zásilku odesíláme.
7) Mohu si zásilku vyzvednout v Uložence?
Ano, stačí si zvolit pobočku. Ale pozor, max. váha zásilky nesmí přesáhnout 10 kg.